Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2009 16:46 - Helpdesk-ът, начин на употреба
Автор: tvelkov Категория: Технологии   
Прочетен: 1622 Коментари: 1 Гласове:
0



По повод молбата на клегите ми за разяснение КАК точно работи това чудо, написах това упътване. Стана весело и си струва да се посмее човек.
------------------------------------------------------------------------------------------------------

HELDESK - начин на употреба

или весел наръчник на служителя, изпаднал в технологична безизходица

 

  1. HELPDESK работно време – всеки работен ден на фирмата от 8:30 до 21:00, за съботните дежурства – от 13:00 до 17:00
  2. Начини за връзка: е-поща helpdesk@vashtafirma.com, телефони 12345678 и 08812345678
  3. На HELPDESK сигнализирате при всяко нарушение на сигурността, свързано с компютърната техника на фирмата. Пример/и: детето Ви е стреляло по пловдивски терористи цяла нощ на Counter Strike 4  от  служебния Ви лап-топ и имате цяло стадо с троянски коне за хранене, Symantec е задраскан с червен кръг или полумесец – зависи от религията на терористите, пощата Ви изпраща стотици писма без Вие да сте го пожелали, в е-банката Ви акаунта е заключен и банкови служители желаят саморазправа с Вас, а от ГДБОП са Ви обявили за общодържавно издирване – с други думи: всяко ‘нестандартно’ поведение на софтуер, който ползвате, вируси.
  4. За проблеми, свързани с повреди на хардуер/софтуер/телефони/GSM-и/жици/кабели/струни за китара и т.н. (Вие сте далеч по изобретателни), се пише до HELPDESK с тема на мейла – FRL. Това е тайна абревиатура, носеща информация за дежурния в момента, че не го каните на обяд, но която ще доведе до обратен имейл с други заклинания, свързани с Вашата молба, в които, освен всички неразбираеми за Вас неща, ще научите КОЙ и КОГА най-късно ще се заеме да разреши Вашия казус. Пример/и: Не ми работи имейла, офисът няма връзка и няма и да има поне до 2010 година, да се свери часовника на служебното радио, че всички си тръгват един час по-рано от работа, не работи машината за кафе, клиентът иска - а на мен не ми стиска, каква е цената за траспорт на тухли до Ямайка, да се инсталира специализиран софтуер при клиента за да може да си пише сам товарителниците-на следващ етап да се научи и да си ги носи
  5. На HELPDESK се звъни по телефона когато нямате начин да пишете по пощата и/или причината за връзка с нас е наложителна за да можем да Ви чуем на живо.

        предимства : можем да си побъбрим за туй-онуй, можете да споделите как сте в къщи, можете да решите да повикате защото ние тук това и очакваме-за нас Вашето обаждане е важно и не можем да откажем живия контакт, изпълнен с емоции от Вашата реалност

         недостатъци:  работа може и да не се свърши, следи от този разговор има само във паметта на дежурния и Вашата, а нейното най-важно свойство е да забравя, очаквайте най-лошото – да Ви забравят на секундата

        особен ефект имат няколкото последователни позвънявания с цел да се чуете с целия личен състав. Ние това най-го обичаме. 

  1. Агентът, дежурен на HELPDESK записва Вашата болка и й слага приоритет, който е свързан с степента на критичност на дадената заявка. Видове приоритети:

-         E1 – 1 час – най-висок приоритет, не работи офис/и, сериозна работа, която не можа да чака, сериозна заплаха за работата на фирмата, пример: шефа е без поща, секретарката му без пасианс, няма пари в банкомата

-         E4 –  4 часa – много висок приоритет – спрял е важен процес със сериозни последици за бизнеса , пример: няма вода в кафемашната, на двора има сняг и се търси водач на фадрома

-         R1 – 1 работен ден – за неработещи програми, директно свързани с дейността: SAP, SUN, IE, КГБ, ДАНС, FBI, SuperЛюбо

-         R3 – 3 работни дни – повредени пощи, ауто-ре-та – репликации, лечение на язва и леене на куршум срещу уплах, съдаване на нов потребител, нова поща, различните достъпи създаване, премахване

-         R5 – 5 работни дни – козметични задачи от типа: искам като звъня по телефона да се изписва ‘македонско девойче’, лакиране на паркет, окабеляване на работно място, разкабеляване на същото, естетизиране на работно място чрез завързване на безбройните кабели в различни възли, този сезон е на мода двойната фльонга, очакванията за сезон лято-есен 2009 са за двоен моряшки

-         R10 – TRT 5-10 работни дни - Задачи, които се нуждаят от планиране, чакане и събиране на оферти: окабеляване на нови работни места и/или цели отдели, сватби, имплементиране на нови програми, годишен отпуск, нови железа и от сорта новости, които ще се решават в продължение на повече време поради естеството си

 

  1. Ако се случи да прескочим този срок, без да сте уведомени, или просто желаете да насапунисате някого от отдела, процедурата за оплакване е да се обадите на Шефкатаа на телефон 12345678 или 0888123456 и там да си излеете мъката в другарска обстановка. От там Вие излизате усмихнати, ние – не.
  2. Ако мислите, че срокът, който сте получили не отговаря на Вашите представи и критерий, най-вероятна причина е, че агентът не е имал цялата инфромация по случая и е необходимо да потърсите начин да я предоставите и да поискате по-кратък срок, свързан с различните  изисквания. Пример: не ми работи пощата, а ще получа важни документи, заради които наш камион чака на митница,  не ми работи факса, а чакам много спешни шумки за митница/кланница/болница,  звъннете на енергото да спрат тока у дома – забравила съм ютията включена  и т.н
  3. Среща на колега, работещ в отдела – цяло чудо е, че ни виждате защото ние сме невидими и недосегаеми. Всички разговори на тема работа се забравят на секундата. Вицовете остават и ги помним и препредаваме на поколенията. Не очаквайте чудеса, очаквайте забрава! По работа – на HELPDESK в писмен вид!
  4. В разговори по индивидуалните ни телефони: приемаме всякакви покани за вечеря, закуска, за който си я е зарабтил и подобни.  Как да се свържете с HELPDESK-a – вижте т.2
  5. HELPDESK пие какво ли не, но бисквити не яде – за Вас е Free Of  Charge.


Тагове:   начин,


Гласувай:
0



1. 5thangel - Респект!!! :)
16.03.2009 16:55
Респект!!! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tvelkov
Категория: Други
Прочетен: 20676
Постинги: 3
Коментари: 4
Гласове: 16
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930